مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:002020-02-16اقتصادي

فارس من | احداث 4 جایگاه CNG در مازندران


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از احداث 4 جایگاه CNG در شهرهای ساری، قائم شهر و جویبار در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان  جایگاه های شلوغ و صف های طولانی سی ان جی در مازندران خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

در توضیح این سوژه آمده است، وضعیت جایگاه های سی ان جی در مازندران بسیار نگران کننده است.

پیش از شروع تعطیلات مردم گاهی تا نیم ساعت و حتی بیشتر در صف های طولانی باید چشم انتظار باشند، تصور کنید این وضعیت را در ایام عید که اوضاع بسیار نامناسب تر می شود و قرار است حجم زیادی از مسافران وارد استان مازندران شوند.

با وجود گرانی بنزین تمایل به این سمت گسترش یافته اما متولیان استانی اگر فکری برای این موضوع نکنند در آینده به شدت دچار مشکل می شویم به ویژه در ایام عید و تعطیلات تابستانی.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در این باره در گفت وگو با فارس، از احدات چهار جایگاه CNG در شهرهای ساری، قائم شهر و جویبار در سال آینده خبر داد.

سبحان رجب پور افزود: چهار جایگاه CNG در مازندران در حال احداث داریم که دو جایگاه به نام حیدری ها و امیرمحمد در شهرستان ساری، عنایت زاده در قائم شهر و حیدری در جویبار است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | احداث 4 جایگاه CNG در مازندران

فارس من | احداث 4 جایگاه CNG در مازندران